Sköldkörtelboken får beröm av patienter

På Sköldkörtelsidan berättade jag att Vulkan byter förlag precis nu och att de som har beställt boken precis nu därför får vänta några dagar. Efterfrågan har överträffat dessutom överträffat förväntan och därför hann Vulkans lager hann ta slut innan den nya tryckningen kom igång.

Till inlägget kom det två spontana kommentarer från personer, som jag förmodar är patienter. Den första löd så här:

"Jag fick den i brevlådan i måndags. Mycket bra och välskriven bok. Med bra information. Tack för en underbart bra bok."

Och den andra:

"Kanonbra bok. Tusen tack, den har hjälp mig en hel del."

Jag känner mig förstås jätteglad för kommentarerna. Och lite förstummad. Jag kan inte låta bli att tänka: "vad borde jag göra härnäst?". Har du några förslag? Skriv gärna en kommentar i så fall. Du kan skriva anonymt, om du vill.

Som tack till er som skriver till mig kommer här en liten vy, som jag passerade härom dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar